Wikia

Bjr

Bowser Jr. in de moderne games

Bowser Junior (ook wel: Bowser Jr. of Junior) is de kwaadaardige zoon van Bowser. Hij is hyperactief en een onruststoker. Bowser Jr. is de jongste zoon en de lievelingszoon van Bowser. Bowser Jr. is al een echt spelkarakter. Bij de multiplayer spellen behalve bij Mario Party is hij niet meer weg te denken.

BiogafieEdit

Bowser Jr is het jongste kind van Bowser, die Bowser's troonopvolger blijkt te zijn. Waarom Bowser hem boven de zeven Koopalings had uitgekozen is onbekend. Hij lijkt misschien een lief jochie, maar dat is hij niet. Hij wil later ook net zo worden als zijn vader. Hij doet nu ook al dezelfde dingen als hem, Mario tegenhouden, en gemene plannetjes bedenken om Princess Peach te kidnappen. Hij is een hyperactieve ontruststoker die maar door blijft zeuren tot hij krijgt wat hij wil.

UiterlijkEdit

Bowser Jr lijkt sterk op zijn vader. Hij draagt op zijn rug ook een Green Shell met stekels. Ook heeft hij rood haar. Wat Bowser Jr wel heeft en Bowser niet zijn dat hij zwarte oogjes heeft en een wit masker met een mond met tanden erop getekent. Soms doet hij hem ook voor zijn mond, om zich te vermommen. In Super Mario Sunshine had hij een zwart masker met de snor van Mario erop getekend.